Markkinointi

Rakennetyyppi: Opintojakso
Koodi: KI15BRPJ001
Taso: AMK
Laajuus: 4.0 op
Vastuuopettaja: Nuotio, Liisa
Opettajatiimi: Ojala, Elina (Lehtori)
Opetuskieli: Suomi

Opinnon toteutukset, suunniteltu opiskeluvuosi ja lukukausi

Opetussuunnitelma  Lukukausi  Laajuus  Kauden alkupvm.  Kauden loppupvm.
PALVELUJ-2013   2-K   4.0   2015-01-02   2015-07-31  

Osaamistavoitteet

Opiskelija perehtyy markkinoinnin ja asiakaspalvelun merkitykseen sekä markkinoinnin suunnitelmallisuuteen palveluyrityksessä. Hän oppii markkinoinnin peruskäsitteet ja niiden merkitykset organisaatiolle. Lisäksi hän oppii markkinointisuunnitelmallisuuden ja markkinointiviestinnän perusteet.

Opiskelijan työmäärä

Ilmoitetaan opintojakson alussa.

Edeltävät opinnot / Suositellut valinnaiset opinnot

Edeltäviä opintoja ei tarvita.

Sisältö

- markkinoinnin merkitys palvelualalla
- markkinoinnin peruskäsitteet
- suunnitelmallisuuden merkitys ja markkinointisuunnitelman laadinta

Opiskelumateriaali

- - Bergström, S. ja Leppänen, A. 2009. Yrityksen asiakasmarkkinointi. Helsinki. Edita.
Saatavuus: https://plari.amkit.fi/vwebv/holdingsInfo?searchId=1453&recCount=25&recPointer=0&bibId=87365

- Muu opettajan osoittama materiaali

Opetusmuoto / Opetusmenetelmät

Luennot, markkinointisuunnitelma, verkko-opiskelu, tentti ja harjoitusprojekti

Arviointikriteerit

Ilmoitetaan opintojakson alussa.

Arviointimenetelmät

Aktiivinen osallistuminen, markkinointisuunnitelma, tentti ja harjoitusprojekti

Takaisin