Markkinoinnin ajankohtaiset teemat
Rakennetyyppi: | Opintojakso |
Koodi: | KE16C083210 |
Tyyppi: | Vapaasti valittava |
---|
Taso: | AMK |
Laajuus: | 3.0 op |
Vastuuopettaja: | Perälä, Hanna |
---|
Opetuskieli: | Suomi |
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa nimetä ja selittää markkinoinnin nykysuuntauksia. Hän osaa antaa niistä esimerkkejä ja analysoida niitä yrityksen markkinointikeinoina. Opiskelija osaa arvioida ja suunnitella nykyaikaisten markkinoinnin välineiden käyttöä yrityksen markkinointiviestinnässä. Opiskelija pystyy soveltamaan uutta tietoa oman asiantuntijuutensa kehittämisessä.
Opiskelijan työmäärä
Itsenäinen opiskelu 80 h
Edeltävät opinnot / Suositellut valinnaiset opinnot
Markkinoinnin perusteet tai vastaava
Sisältö
- Kuluttajakäyttäytymisen muutokset ja haasteet
- Internet-markkinointi
- Sosiaalinen media markkinoinnissa
- Markkinoinnin strategisen suunnittelun ajankohtaiset asiat
- Muut markkinoinnin ajankohtaiset keinot
Opiskelumateriaali
- Verkkomateriaali
- Muu opettajan määrittelemä materiaali
Opetusmuoto / Opetusmenetelmät
Virtuaalikurssi: verkkotehtävät ja verkkokeskustelut, itsenäinen materiaaliin perehtyminen
Arviointikriteerit
Kiitettävä (5)
Opiskelija on suorittanut vaaditut tehtävät/osiot kiitettävästi ja on osallistunut aktiivisesti ja rakentavasti verkkotyöskentelyyn. Opiskelija osaa nimetä ja selittää markkinoinnin nykysuuntauksia kiitettävästi. Hän osaa antaa niistä esimerkkejä ja analysoida niitä monipuolisesti ja perustellen yrityksen markkinointikeinoina. Opiskelija osaa kiitettävästi arvioida ja suunnitella nykyaikaisten markkinoinnin välineiden käyttöä yrityksen markkinointiviestinnässä.
Hyvä (4-3)
Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät/osiot hyvin ja osallistunut aktiivisesti verkkotyöskentelyyn. Opiskelija osaa nimetä ja selittää markkinoinnin nykysuuntauksia hyvin. Hän osaa antaa niistä esimerkkejä ja analysoida niitä monipuolisesti ja perustellen yrityksen markkinointikeinoina. Opiskelija osaa hyvin arvioida ja suunnitella nykyaikaisten markkinoinnin välineiden käyttöä yrityksen markkinointiviestinnässä.
Tyydyttävä (2-1): Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät/osiot. Opiskelija osaa nimetä ja selittää joitakin markkinoinnin nykysuuntauksia. Hän osaa antaa niistä esimerkkejä ja analysoida niitä tyydyttävästi yrityksen markkinointikeinoina. Opiskelija osaa tyydyttävästi suunnitella nykyaikaisten markkinoinnin välineiden käyttöä yrityksen markkinointiviestinnässä.
Arviointimenetelmät
Verkkotehtävät ja keskustelut
Harjoittelu
Opintojaksoon ei sisälly työharjoittelua.
Takaisin