Asiakaskontaktoinnin projekti

Rakennetyyppi: Opintojakso
Koodi: KD07BMMA227
Taso: AMK
Laajuus: 3.0 op
Vastuuopettaja: Viljamaa, Anmari
Opetuskieli: Suomi

Opinnon toteutukset, suunniteltu opiskeluvuosi ja lukukausi

Opetussuunnitelma  Lukukausi  Laajuus  Kauden alkupvm.  Kauden loppupvm.
LITAKO-2014   2-K   3.0   2016-01-01   2016-07-31  

Osaamistavoitteet

Opiskelija omaa valmiudet pienimuotoisen kontaktoivan myynnin projektin suunnitteluun ja toteuttamiseen todelliselle toimeksiantajalle. Opiskelija osaa toimia vastuullisesti projektiryhmässä.

Opiskelijan työmäärä

Työmäärä yhteensä: noin 80 h
- mistä kontaktiopiskelua: 10 h
- mistä itsenäistä opiskelua: 70 h

Edeltävät opinnot / Suositellut valinnaiset opinnot

Markkinoinnin opinnot virtuaaliyritystoiminnassa, Asiakaspalvelu

Sisältö

Toteutetaan ohjatusti kontaktointi- ja myyntiprojekti toimeksiantajalle.

Opiskelumateriaali

Projektin edellyttämät aineistot.

Opetusmuoto / Opetusmenetelmät

Projektioppiminen.

Arviointikriteerit

Kiitettävä (5): Opiskelija on suorittanut projektin kiitettävästi ja on osallistunut aktiivisesti ja rakentavasti opintojaksoon.
Hyvä (4-3): Opiskelija on suorittanut projektin hyvin ja on osallistunut aktiivisesti opintojaksoon.
Tyydyttävä (2-1): Opiskelija on suorittanut projektin tyydyttävästi ja on osallistunut opintojaksoon.

Arviointimenetelmät

Raportointi 70 %, toimeksiantajan arvio 30 %, itsearviointi hyväksytty/hylätty

Harjoittelu

Ei harjoittelua.

Takaisin