Markkinointiviestinnän suunnitelma

Rakennetyyppi: Opintojakso
Koodi: KD07BMMA213
Tyyppi: Valinnainen
Taso: AMK
Laajuus: 3.0 op
Vastuuopettaja: Viljamaa, Anmari
Opetuskieli: Suomi

Opinnon toteutukset, suunniteltu opiskeluvuosi ja lukukausi

Opetussuunnitelma  Lukukausi  Laajuus  Kauden alkupvm.  Kauden loppupvm.
LITAKO-2013   3-K   3.0   2016-01-01   2016-07-31  
LITAKO-2014   3-K   3.0   2017-01-01   2017-07-31  

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa suunnitella ja arvioida tavoitteellista markkinointiviestintää sekä strategisella että operatiivisella tasolla. Opiskelija osaa laatia integroidun markkinointiviestinnän suunnitelman. Opiskelija osaa analysoida, suunnitella ja kehittää yrityksen markkinointiviestinnän toimenpiteitä yrityksen strategisten tavoitteiden mukaisesti. Opiskelija osaa arvioida omaa markkinointiviestinnän osaamistaan

Opiskelijan työmäärä

Työmäärä yhteensä 80 h, josta
- kontaktitunteja 24 h
- itsenäistä työskentelyä 56 h

Edeltävät opinnot / Suositellut valinnaiset opinnot

Markkinoinnin opinnot virtuaaliyritystoiminnassa, Mainonta, PR ja myynninedistäminen.

Sisältö

- markkinointiviestinnän tavoitteet ja suunnittelu
- integroitu markkinointiviestintä
- markkinointiviestinnän toteuttaminen ja arviointi
- mainostoimistojen ja muiden alihankkijoiden rooli

Opiskelumateriaali

Ilmoitetaan opintojakson alussa.

Opetusmuoto / Opetusmenetelmät

Luennot, harjoitukset.

Arviointikriteerit

Kiitettävä (5)
Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät kiitettävästi ja on osallistunut aktiivisesti ja rakentavasti opintojaksoon. Opiskelija osaa suunnitella ja arvioida tavoitteellista markkinointiviestintää sekä strategisella että operatiivisella tasolla erinomaisesti. Opiskelija osaa laatia integroidun markkinointiviestinnän suunnitelman. Opiskelija osaa analysoida, suunnitella ja kehittää yrityksen markkinointiviestinnän toimenpiteitä yrityksen strategisten tavoitteiden mukaisesti. Opiskelija osaa arvioida omaa markkinointiviestinnän osaamistaan kriittisesti ja kehityshakuisesti.

Hyvä (4-3)
Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät hyvin ja osallistunut aktiivisesti opintojaksoon. Opiskelija osaa suunnitella ja arvioida tavoitteellista markkinointiviestintää sekä strategisella että operatiivisella tasolla hyvin. Opiskelija osaa laatia integroidun markkinointiviestinnän suunnitelman. Opiskelija osaa analysoida, suunnitella ja kehittää yrityksen markkinointiviestinnän toimenpiteitä yrityksen strategisten tavoitteiden mukaisesti. Opiskelija osaa arvioida omaa markkinointiviestinnän osaamistaan.

Tyydyttävä (2-1)
Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät. Opiskelija osaa suunnitella ja arvioida tavoitteellista markkinointiviestintää sekä strategisella että operatiivisella tasolla. Opiskelija osaa laatia integroidun markkinointiviestinnän suunnitelman. Opiskelija osaa analysoida, suunnitella ja kehittää yrityksen markkinointiviestinnän toimenpiteitä yrityksen strategisten tavoitteiden mukaisesti. Opiskelija osaa arvioida omaa markkinointiviestinnän osaamistaan.

Arviointimenetelmät

Harjoitukset.

Harjoittelu

Ei harjoittelua.

Takaisin