Ohjelmoinnin perusteet 2
| Rakennetyyppi: | Opintojakso |
| Koodi: | KL25AB10453 |
| Tyyppi: | Pakollinen |
|---|
| Taso: | AMK |
| Laajuus: | 4.0 op |
| Vastuuopettaja: | Niemelä, Hilkka |
|---|
| Opetuskieli: | Suomi |
Opinnon toteutukset, suunniteltu opiskeluvuosi ja lukukausi
| Opetussuunnitelma   | Lukukausi   | Laajuus   | Kauden alkupvm.   | Kauden loppupvm. |
| AUTE-2016KAUT   |
1-K   |
4.0   |
2017-01-01   |
2017-07-31   |
| AUTE-2016SAUT   |
1-K   |
4.0   |
2017-01-01   |
2017-07-31   |
| TITE-2016   |
1-K   |
4.0   |
2017-01-01   |
2017-07-31   |
Osaamistavoitteet
Tavoitteena on ohjelmoinnin perusrakenteiden hallinnan syventäminen ja olio-ohjelmoinnin perusteiden omaksuminen sekä graafisen käyttöliittymän peruskomponenttien käytön tekniikan hallinta. Kurssin jälkeen opiskelija osaa määritellä olion ja ohjelmoida pienehkön graafisella käyttöliittymällä varustetun sovelluksen.
Opiskelijan työmäärä
Työmäärä yhteensä: 104 h
- mistä työjärjestyksessä olevaa opiskelua: 52 h
- mistä itsenäistä opiskelua: 52 h
Edeltävät opinnot / Suositellut valinnaiset opinnot
Ohjelmoinnin perusteet 1
Sisältö
Käyttöliittymäkomponentit, layoutit ja tapahtumien liittäminen komponentteihin. Olioiden määrittely ja käyttö.
Opiskelumateriaali
Luentomoniste ja .NET-kirjasto
Opetusmuoto / Opetusmenetelmät
Luennot ja harjoitukset.
Arviointikriteerit
Kiitettävä (5): Opiskelija osaa soveltaa monipuolisesti erilaisia käyttöliittymäkomponentteja ja luoda sovelluksessa käyttämiään olioita omassa harjoitustyössään.
Hyvä (3-4); Opiskelija osaa soveltaa keskeisimpiä käyttöliittymäkomponentteja ja osaa käyttää olioita harjoitustyössään.
Tyydyttävä (1-2): Opiskelija osaa määritellä olion ja ohjelmoida graafisen käyttöliittymän.
Arviointimenetelmät
Arviointi perustuu tehtyihin harjoituksiin ja tenttiin.
Harjoittelu
None
Takaisin