Luovien alojen markkinointi
| Rakennetyyppi: | Opintojakso |
| Koodi: | KMPLAM |
| Taso: | |
| Laajuus: | 3.0 op |
| Vastuuopettaja: | Leikkari, Esa |
|---|
| Opetuskieli: | Suomi |
Opinnon toteutukset, suunniteltu opiskeluvuosi ja lukukausi
| Opetussuunnitelma   | Lukukausi   | Laajuus   | Kauden alkupvm.   | Kauden loppupvm. |
| KUMU-2014   |
2-K   |
3.0   |
2016-01-01   |
2016-07-31   |
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa
- tunnistaa oman markkinointitilanteensa erityispiirteet ja analysoida omaa markkinointitilannettaan
- analysoida toimialansa kuluttajien käytöstä ja segmentoida asiakkaita alallaan
- osaa tehdä kilpailija-analyysin alallaan
- tuntee alansa markkinoinnin tyypillisimpiä kilpailukeinoja ja osaa soveltaa niitä käytäntöön.
- osaa tehdä oman alansa markkinointisuunnitelman
Opiskelijan työmäärä
opiskelijan työmäärä 78 h
Edeltävät opinnot / Suositellut valinnaiset opinnot
Edeltävät opinnot Markkinoinnin perusteet
Sisältö
- Oman ammattialan erilaisiin markkinoinnin caseihin tutustuminen, keskustelu ja ratkaisujen etsiminen.
- Oman luovan ammattialan markkinointisuunnitelma
Opiskelumateriaali
Case-materiaali ilmoitetaan opintojakson alkaessa
Opetusmuoto / Opetusmenetelmät
- Case-opetus, itsenäinen työskentely
Arviointikriteerit
- 5: Opiskelija hallitsee luovien alojen markkinoinnin osaamistavoitteiden mukaiset tiedot taidot ja asenteet erinomaisesti. Hän osaa perustella, kriittisesti arvioida ja soveltaa oppimaansa ja löytää uusia ratkaisuja.
- 3: Opiskelija hallitsee luovien alojen markkinoinnin osaamistavoitteiden mukaiset tiedot taidot ja asenteet hyvin. Hän osaa perustella ja soveltaa oppimaansa.
- 1: Opiskelija luovien alojen markkinoinnin osaamistavoitteiden mukaiset tiedot taidot ja asenteet. Hän soveltaa oppimaansa mekaanisesti.
Arviointimenetelmät
case-opetus 30 %, markkinointisuunnitelma 70 %
Takaisin