Maataloustuote- ja tarvikekauppa

Rakennetyyppi: Opintojakso
Koodi: KA01DEKON11
Tyyppi: Vapaasti valittava
Taso: AMK
Laajuus: 2.0 op
Vastuuopettaja: Suojaranta, Juhani
Opetuskieli: Suomi

Opinnon toteutukset, suunniteltu opiskeluvuosi ja lukukausi

Opetussuunnitelma  Lukukausi  Laajuus  Kauden alkupvm.  Kauden loppupvm.
MAELINK-2013   4-S   2.0   2016-08-01   2016-12-31  
MAELINK-2014   4-S   2.0   2017-08-01   2017-12-31  
MAELINK-2015   3-K   2.0   2018-01-01   2018-07-31  
MAELINK-2016   3-K   2.0   2019-01-01   2019-07-31  

Osaamistavoitteet

Opiskelija perehtyy maatalouskaupan rakenteeseen, keskeisimpiin tuoteryhmiin ja niiden erityispiirteisiin.
Tuntee markkinointi- ja hankintajärjestelmät sekä maatalouskaupan logistiikan.

Opiskelijan työmäärä

yhteensä 54 h
luennot 12-14 h
itsenäinen opiskelu 40 h

Sisältö

Maatalouskaupan markkinointi- ja hankintajärjestelmät, logistiikka, työkone- ja puutarhakauppa sekä rehu- ja viljakauppa

Opiskelumateriaali

Luennoilla jaettu materiaali sekä verkkomateria

Opetusmuoto / Opetusmenetelmät

Kontaktiopetus 60 %
Itsenäinen opiskelu 20 %
Tentti 20%

Arviointikriteerit

Taso 5: opiskelija osaa maatalouskaupan markkinointi- ja hankintajärjestelmät kiitettävästi samoin tunteen tarkoin työkone-, rehu- ja viljakaupan
Taso 3: opiskelija osaa hyvin maatalouskaupan markkinointi- ja hankintajärjestelmät sekä eri tuoteryhmien kaupan
Taso 1: opiskelija osaa hyväksytysti maatalouskaupan järjestelmät ja eri tuotetyhmien kaupan

Arviointimenetelmät

opiskelija suorittaa tentin hyväksytysti
aktiivinen osallistuminen luento-opetukseen

Takaisin