Ohjelmoinnin perusteet 2

Rakennetyyppi: Opintojakso
Koodi: KL25AB10451
Taso: AMK
Laajuus: 3.0 op
Vastuuopettaja: Niemelä, Hilkka
Opetuskieli: Suomi

Opinnon toteutukset, suunniteltu opiskeluvuosi ja lukukausi

Opetussuunnitelma  Lukukausi  Laajuus  Kauden alkupvm.  Kauden loppupvm.
AUTE-2013KAUT   2-S   3.0   2014-09-01   2014-12-31  
AUTE-2013SAUT   2-S   3.0   2014-09-01   2014-12-31  
TITE-2013   1-K   3.0   2014-01-02   2014-07-31  
AUTE-2014KAUT   2-S   3.0   2015-08-01   2015-12-31  
AUTE-2014SAUT   2-S   3.0   2015-08-01   2015-12-31  
TITE-2014   1-K   3.0   2015-01-02   2015-07-31  
AUTE-2015KAUT   2-S   3.0   2016-08-01   2016-12-31  
AUTE-2015SAUT   2-S   3.0   2016-08-01   2016-12-31  
TITE-2015   1-K   3.0   2016-01-01   2016-07-31  

Osaamistavoitteet

Tavoitteena on ohjelmoinnin perusrakenteiden hallinnan syventäminen sekä graafisen käyttöliittymän peruskomponenttien käytön tekniikan omaksuminen. Kurssin jälkeen opiskelija osaa ohjelmoida pienehkön graafisella käyttöliittymällä varustetun sovelluksen.

Opiskelijan työmäärä

Työmäärä yhteensä: 80 h
- mistä työjärjestyksessä olevaa opiskelua: 40 h
- mistä itsenäistä opiskelua: 40 h

Edeltävät opinnot / Suositellut valinnaiset opinnot

Edeltäviä opintoja ei tarvita.

Sisältö

Käyttöliittymäkomponentit, layoutit ja tapahtumien liittäminen komponentteihin. Olioiden käyttö.

Opiskelumateriaali

Luentomoniste ja .NET-kirjasto

Opetusmuoto / Opetusmenetelmät

Luennot ja harjoitukset.

Arviointikriteerit

Kiitettävä (5): Opiskelija osaa soveltaa monipuolisesti erilaisia käyttöliittymäkomponentteja omassa harjoitustyössään.
Hyvä (3-4); Opiskelija osaa soveltaa keskeisimpiä käyttöliittymäkomponentteja harjoitustyössään.
Tyydyttävä (1-2): Opiskelija osaa ohjelmoida graafisen käyttöliittymän.

Arviointimenetelmät

Arviointi perustuu tehtyihin harjoituksiin ja tenttiin.

Harjoittelu

None

Takaisin