Markkinointi 4: Kokonaisvaltainen markkinaorientaatio ja asiakasarvo

Rakennetyyppi: Opintokokonaisuus
Koodi: LTVAKMA4
Tyyppi: Valinnainen
Taso: AMK
Laajuus: 10.0 op
Vastuuopettaja: Viljamaa, Anmari
Opetuskieli: Suomi

Osaamistavoitteet

Kokonaisvaltainen markkinaorientaatio voidaan nähdä yrityksen tapana tuottaa arvoa asiakkailleen luomalla pitkäaikaisia asiakassuhteita, jotka perustuvat elinikäisen asiakasarvoon ja sitoutumiseen. Kokonaisvaltainen näkemys markkinoinnista auttaa yritystä menestymään ja kasvamaan. Opintokokonaisuuden tavoitteena on antaa opiskelijalle työkaluja 1) markkinoinnin kokonaisvaltaiseen suunnitteluun ja johtamiseen sekä 2) asiakassuhteiden hallintaan osana yrityksen strategista liiketoimintaa.

Takaisin