FI EN 

 
 
<< Palaa edelliselle sivulle

Asiakkuuksien johtaminen, 5 op

Aika


01.08.2017 - 30.07.2018

Ilmoittautumisaika


28.12.2017 - 26.01.2018

Opintojaksototeutuksen koodi


KD00BE12-3001

Tutkinto-ohjelma


Insinööri (ylempi AMK), Teknologiaosaamisen johtaminen
Tradenomi (ylempi AMK), Liiketoimintaosaaminen
Sosiaali- ja terveysala ylempi AMK, Sosiaaliala

Hinta


50 €

Opetusmuoto


lähiopetus

Opetuskieli


suomi

Opintojakson järjestävä toimipiste


SeAMK Liiketoiminta ja kulttuuri, Seinäjoki

Sisältö


Suhdemarkkinoinnin käsitettä käydään läpi lähiopintojaksoilla. Sen soveltamista käytäntöön, erityisesti CRM:n näkökulmasta, harjoitellaan oman yrityksen / yhteisön ja casejen näkökulmasta. Käytännön CRM-järjestelmän ominaisuuksiin ja mahdollisuuksiin tutustutaan myös kurssin aikana. Kurssiin kuuluu harjoitustyö CRM:n soveltamisesta oman yrityksen / yhteisön toimintaan.

Tavoitteet


Opiskelija ymmärtää suhdemarkkinoinnin merkityksen pitkän aikavälin asiakassuhteisiin pohjautuvassa liiketoiminnassa. Opiskelija ymmärtää asiakassuhteen hallinnan käsitteen ja soveltamisen kestokulutushyödykkeiden, palveluiden ja B-to-B tuotteiden markkinoinnissa. Opiskeilja hallitsee CRM:n käsitteen sekä osaa soveltaa CRM:n mahdollisuuksia käytännön markkinoinnin johtamisen ongelmatilanteiden ja haasteiden ratkaisemiseksi. Opiskelija osaa hyödyntää CRM:ää markkinoinnin johtamisen työkaluna. Opiskelija osaa arvioida työyhteisön toimintaa sekä intressiryhmien (ensisijaisesti asiakkaat) muuttuvia tarpeita ja pystyy mukauttamaan ja kehittämään tietotekniikan järjestelmiä (CRM) johtamisen työkaluna

Edellytetty aiempi osaaminen


Edeltäviä opintoja ei tarvita.



Ilmoittaudu opintojaksolle
(avautuu uuteen ikkunaan)