FI EN 

 
 
<< Palaa edelliselle sivulle

Markkinoinnin suunnittelu ja johtaminen, 4 op

Aika


22.01.2018 - 09.03.2018

Ilmoittautumisaika


15.04.2017 - 31.01.2018

Opintojaksototeutuksen koodi


LTVAMA401-3003

Tutkinto-ohjelma


Tradenomi (AMK), Liiketalous

Hinta


40 €

Opetusmuoto


verkko- ja lähiopetus

Opetuskieli


suomi

Opintojakson järjestävä toimipiste


SeAMK Liiketoiminta ja kulttuuri, Seinäjoki

Sisältö


-Markkinoinnin kilpailukeinot
-Markkinoinnin suunnitteluprosessi
-Yrityksen markkinaorientaatio ja markkinointikyvykkyys
-Markkinoinnin johtamisen kokonaisuus

Tavoitteet


Opiskelija osaa tunnistaa yrityksen kokonaisvaltaisen markkinaorientaation merkityksen. Opiskelija osaa tehdä strategisia valintoja markkinoinnin johtamisessa. Opiskelija osaa suunnitella yrityksen markkinointia dynaamisessa toimintaympäristössä.

Opetusmenetelmät


luennot, harjoitukset

Opiskelijan työmäärä


Työmäärä yhteensä noin 106 h, mistä työjärjestyksessä olevaa luento-opiskelua ja workshop-työskentelyä: 22 h ja itsenäistä opiskelua: 84 h

Opiskelumateriaali


• Hooley, G., Piercy, N., Nicoulaud, B. (2007). Marketing Strategy and Competitive Positioning
• Kotler, P. & Keller, K. (2006). Marketing Management
• Trout, J. & Hafren, G. (2003). Erilaistu tai kuole. Selviytyminen tappavan kilpailun aikakautena
• Muu luennoitsijan ilmoittama materiaali



Ilmoittaudu opintojaksolle
(avautuu uuteen ikkunaan)