FI EN 

 
 
<< Palaa edelliselle sivulle

Asiakaspalvelu, 5 op

Aika


01.01.2018 - 19.03.2018

Ilmoittautumisaika


02.12.2017 - 31.12.2017

Opintojaksototeutuksen koodi


KD18BPAM01-3002

Tutkinto-ohjelma


Tradenomi (AMK), Kirjasto- ja tietopalveluala

Hinta


50 €

Opetusmuoto


verkko- ja lähiopetus

Opetuskieli


suomi

Opintojakson järjestävä toimipiste


SeAMK Liiketoiminta ja kulttuuri, Seinäjoki

Sisältö


- palvelu
- palvelun laatu ja palvelukuilut
- palvelutapahtuma, asiakkaan kohtaaminen,
- palvelutuote
- asiakaspalvelijana toimiminen
- sisäinen asiakkuus
- palvelun normalisointi ja muut erikoistilanteet
- erilaisten asiakkaiden käsittely
- asiakaspalvelun ajankohtaiset teemat

Tavoitteet


Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa soveltaa asiakaspalvelun periaatteita kirjastotyössä. Hän osaa arvioida hyvän asiakaspalvelun merkityksen asiakastyytyväisyyteen vaikuttavana tekijänä. Opiskelija osaa määritellä palvelutuotteen ja sen osatekijät, kuvata palvelutapahtuman vaiheet ja tunnistaa palvelun laadun osatekijät sekä palvelukuilut. Opiskelija osaa toimia asiakaspalvelijana sekä sisäisessä että ulkoisessa asiakaspalvelussa. Opiskelija osaa tunnistaa erilaisia asiakastilanteita ja analysoida asiakkaan käyttäytymistä kirjaston asiakaspalvelun näkökulmasta. Opiskelija on tietoinen asiakaspalvelun ajankohtaisista teemoista.

Opetusmenetelmät


Luennot, harjoitukset, ryhmäesitelmät, workshopit

Opiskelijan työmäärä


Opiskelijan työmäärä yhteensä noin 133 h. Kontaktiopetusta 30 h ja itsenäistä opiskelua n. 103 h

Opiskelumateriaali


Opettajan luentomateriaali moodlessa, artikkelit

Edellytetty aiempi osaaminen


Edeltäviä opintoja ei tarvita.



Ilmoittaudu opintojaksolle
(avautuu uuteen ikkunaan)