FI EN 

 
 
<< Palaa edelliselle sivulle

Kirjastoalan markkinointiviestintä, 4 op

Aika


08.01.2018 - 19.03.2018

Ilmoittautumisaika


02.12.2017 - 31.12.2017

Opintojaksototeutuksen koodi


KD18BPAM03-3001

Tutkinto-ohjelma


Tradenomi (AMK), Kirjasto- ja tietopalveluala

Hinta


40 €

Opetusmuoto


verkko- ja lähiopetus

Opetuskieli


suomi

Opintojakson järjestävä toimipiste


SeAMK Liiketoiminta ja kulttuuri, Seinäjoki

Sisältö


- markkinointiviestinnän tavoitteet ja suunnittelu
- integroitu markkinointiviestintä ja markkinointiviestinnän keinot
- markkinointiviestinnän toteuttaminen ja arviointi
- markkinointiviestintään liittyvät keskeiset säännöt ja säädökset

Tavoitteet


Opiskelija osaa määritellä markkinointiviestinnän eri osa-alueet ja tunnistaa integroidun markkinointiviestinnän merkityksen kirjastojen toiminnassa. Opiskelija osaa suunnitella ja arvioida tavoitteellista markkinointiviestintää sekä strategisella että operatiivisella tasolla. Opiskelija osaa laatia integroidun markkinointiviestintäsuunnitelman. Opiskelija osaa analysoida, suunnitella ja kehittää kirjastojen markkinointiviestinnän toimenpiteitä kirjaston strategisten tavoitteiden mukaisesti. Opiskelija tuntee markkinointiviestintään liittyvän keskeisen lainsäädännön ja osaa huomioida sen markkinointiviestinnän suunnittelussa.

Opetusmenetelmät


Luennot ja harjoitukset, itsenäinen opiskelu, verkko-opiskelu

Opiskelijan työmäärä


Työmäärä yhteensä: noin 107h
- mistä työjärjestyksessä olevaa opiskelua: 28 h
- mistä itsenäistä opiskelua: 79 h

Opiskelumateriaali


Luennoitsijan ilmoittama materiaali.



Ilmoittaudu opintojaksolle
(avautuu uuteen ikkunaan)