Sosiaalinen media yritysviestinnässä
Rakennetyyppi: | Opintojakso |
Koodi: | LTVVO108 |
Tyyppi: | Vapaasti valittava |
---|
Taso: | AMK |
Laajuus: | 3.0 op |
Vastuuopettaja: | Råtts, Saija |
---|
Opettajatiimi: | Råtts, Saija |
Opetuskieli: | Suomi |
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa tunnistaa sosiaalisen median mahdollisuudet yritysviestinnässä. Opiskelija osaa itsenäisesti tuottaa yritysviestinnän näkökulmasta sosiaaliseen mediaan soveltuvaa tekstiä ja hyödyntää sosiaalista mediaa yritysviestinnän viestintäkanavana.
Opiskelijan työmäärä
Työmäärä yhteensä 81 h:
Verkkotehtäviä noin 35 h
Muut tehtävät noin 20 h
Materiaaleihin itsenäistä perehtymistä noin 25 h
Edeltävät opinnot / Suositellut valinnaiset opinnot
Edeltäviä opintoja ei tarvita.
Sisältö
- Sosiaalinen media
- Erilaiset sosiaalisen median kanavat ja niiden käyttötavat yritysviestinnässä
- Sosiaalisen median hyödyntäminen yritysviestinnässä
Opiskelumateriaali
Luennoitsijan ilmoittama materiaali.
Opetusmuoto / Opetusmenetelmät
Verkko-opiskelu
Arviointikriteerit
1: Opiskelija osallistuu keskusteluryhmän keskusteluihin ja ottaa kantaa/vastaa siellä luennoitsijan esittämiin kysymyksiin. Opiskelija osaa tuoda esiin sosiaalisen median mahdollisuudet yritysviestinnässä mutta perehtyneisyys taustamateriaaleihin on vielä heikkoa tai satunnaista. Opiskelija tuo heikosti esiin kykynsä hyödyntää sosiaalista mediaa ja sen eri kanavien mahdollisuuksia yritysviestinnässä.
3: Opiskelija osallistuu aktiivisesti keskusteluryhmän keskusteluihin ja ottaa kantaa/vastaa siellä luennoitsijan esittämiin kysymyksiin tuoden esiin myös kykynsä tunnistaa sosiaalisen median mahdollisuudet yritysviestinnässä sekä perehtyneisyyden taustamateriaaleihin. Opiskelija tuo esiin kykynsä hyödyntää sosiaalista mediaa ja sen eri kanavien mahdollisuuksia yritysviestinnässä.
5: Opiskelija osallistuu erittäin aktiivisesti keskusteluryhmän keskusteluihin ja ottaa kantaa/vastaa siellä luennoitsijan esittämiin kysymyksiin tuoden esiin myös kykynsä tunnistaa sosiaalisen median mahdollisuudet yritysviestinnässä sekä perehtyneisyyden taustamateriaaleihin. Opiskelija tuo erinomaisesti esiin kykynsä hyödyntää monipuolisesti sosiaalista mediaa ja sen eri kanavien mahdollisuuksia yritysviestinnässä.
Arviointimenetelmät
Aktiivinen osallistuminen verkkokeskusteluihin sekä verkkotehtävät
Harjoittelu
Ei harjoittelua.
Lisätietoja
Opintojakso on virtuaalinen. Ryhmäkoko max. 25.
Takaisin