Digitaalinen markkinointi
Rakennetyyppi: | Opintojakso |
Koodi: | KD07BMMA226 |
Taso: | AMK |
Laajuus: | 3.0 op |
Vastuuopettaja: | Viljamaa, Anmari |
---|
Opetuskieli: | Suomi |
Opinnon toteutukset, suunniteltu opiskeluvuosi ja lukukausi
Opetussuunnitelma   | Lukukausi   | Laajuus   | Kauden alkupvm.   | Kauden loppupvm. |
LITAKO-2014   |
2-S   |
3.0   |
2015-08-01   |
2015-12-31   |
Osaamistavoitteet
Opiskelija tunnistaa digitaalisen median ominaispiirteet ja mahdollisuudet markkinoinnissa ja osaa suunnitella digitaalisen median hyödyntämistä osana yrityksen markkinointia. Opiskelija osaa arvioida erilaisia sosiaalisen median sisältöjä markkinoinnin näkökulmasta ja tuottaa perusteltuja ehdotuksia uusiksi sisällöiksi. Opiskelija osaa antaa esimerkkejä mobiilivälineiden hyödyntämisestä markkinoinnissa.
Opiskelijan työmäärä
Työmäärä yhteensä: noin 80 h
- mistä työjärjestyksessä olevaa opiskelua: 24 h
- mistä itsenäistä opiskelua: 56 h
Edeltävät opinnot / Suositellut valinnaiset opinnot
Markkinoinnin opinnot virtuaaliyritystoiminnassa, Markkinoinnillinen ajattelu.
Sisältö
- Digitaalinen media ja internet
- Internet-markkinionti
- Sosiaalinen media
- Mobiilimarkkinointi
- Digitaaliseen markkinointiin liittyvät juridiset kysymykset (esim. tekijänoikeuslaki)
Opiskelumateriaali
Ilmoitetaan opintojakson alussa
Opetusmuoto / Opetusmenetelmät
Luennot ja harjoitukset, verkkotyöskentely
Arviointikriteerit
Kiitettävä (5): Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät kiitettävästi ja on osallistunut aktiivisesti ja rakentavasti opintojaksoon. Opiskelija tunnistaa digitaalisen median mahdollisuudet markkinoinnissa ja osaa erinomaisesti suunnitella digitaalisen median hyödyntämistä osana yrityksen markkinointia. Opiskelija osaa arvioida erilaisia sosiaalisen median sisältöjä markkinoinnin näkökulmasta ja tuottaa kiitettävästi perusteltuja ehdotuksia uusiksi sisällöiksi. Opiskelija osaa antaa esimerkkejä mobiilivälineiden hyödyntämisestä markkinoinnissa.
Hyvä (4-3): Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät hyvin ja on osallistunut aktiivisesti opintojaksoon. Opiskelija tunnistaa digitaalisen median mahdollisuudet markkinoinnissa ja osaa hyvin suunnitella digitaalisen median hyödyntämistä osana yrityksen markkinointia. Opiskelija osaa arvioida erilaisia sosiaalisen median sisältöjä markkinoinnin näkökulmasta ja tuottaa perusteltuja ehdotuksia uusiksi sisällöiksi. Opiskelija osaa antaa esimerkkejä mobiilivälineiden hyödyntämisestä markkinoinnissa.
Tyydyttävä (2-1): Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät ja on osallistunut opintojaksoon. Opiskelija tunnistaa digitaalisen median mahdollisuudet markkinoinnissa ja osaa suunnitella digitaalisen median hyödyntämistä osana yrityksen markkinointia. Opiskelija osaa arvioida erilaisia sosiaalisen median sisältöjä markkinoinnin näkökulmasta ja tuottaa perusteltuja ehdotuksia uusiksi sisällöiksi. Opiskelija osaa antaa esimerkkejä mobiilivälineiden hyödyntämisestä markkinoinnissa.
Arviointimenetelmät
Harjoitukset
Harjoittelu
Ei harjoittelua.
Takaisin