Transmediatuotanto
Rakennetyyppi: | Opintojakso |
Koodi: | KMST3M02 |
Taso: | AMK |
Laajuus: | 5.0 op |
Vastuuopettaja: | Leikkari, Esa |
---|
Opettajatiimi: | Saarela, Jukka |
Opetuskieli: | Suomi |
Opinnon toteutukset, suunniteltu opiskeluvuosi ja lukukausi
Opetussuunnitelma   | Lukukausi   | Laajuus   | Kauden alkupvm.   | Kauden loppupvm. |
KUMU-2014   |
4-S   |
5.0   |
2017-08-01   |
2017-12-31   |
KUMU-2015   |
4-S   |
5.0   |
2018-08-01   |
2018-12-31   |
KUMU-2016   |
4-S   |
5.0   |
2019-08-01   |
2019-12-31   |
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa
• rakentaa monimediallisen tuotannon
• laatia tuotantosuunnitelman monimediatuotannolle
• arvioida tuotannon toteutuskelpoisuutta
• laatia tuotannon budjetin
• rakentaa konseptin myyntiharjoituksen
Opiskelijan työmäärä
- Opiskelijan työmäärä n. 130 h
Edeltävät opinnot / Suositellut valinnaiset opinnot
Konseptin kehittäminen
Tuotantotekniikan perusteiden hallinta
Sisältö
Opintojaksolla käydään läpi seuraavat sisällöt:
• Transmediatuotannon suunnittelu ja konseptin toteutus
• Tuotannon budjetin laadinta
• Tuotantosuunnitelman laadinta
• Tuotannon harjoitusversion toteutus
• Konseptin myynti pitsaamalla
Opiskelumateriaali
Ilmoitetaan opintojakson alkaessa
Opetusmuoto / Opetusmenetelmät
- itsenäinen työskentely, harjoitukset, luennot, harjoitustyö
Arviointikriteerit
5 Opiskelija hallitsee osaamistavoitteiden mukaiset tiedot, taidot ja asenteet erinomaisesti. Aktiivinen osallistuminen opetukseen. Valmis tuotanto on hyvin harkittu ja perusteltu sekä ajankohtainen. Tuotannon esittely on toteutettu vakuuttavasti. Konsepti on toteuttamiskelpoinen.
3 Opiskelija hallitsee osaamistavoitteiden mukaiset tiedot, taidot ja asenteet hyvin. Aktiivinen osallistuminen opetukseen. Harjoitustyön tekeminen ohjatusti. Pystyy esittelemään tuotannon.
1 Opiskelija hallitsee tyydyttävästi osaamistavoitteiden mukaiset tiedot, taidot ja asenteet. Opiskelija saa tuotantosuunnitelman tehtyä avustetusti. Opiskelija kaipaa tuotannon esittelyyn apua. Tuotannon kehittely on niukkaa.
Arviointimenetelmät
opettajan arviointi, kirjallisen tuotoksen arviointi, harjoitustyön arviointi, pitsausesityksen arviointi
Takaisin