Tapahtuman markkinointi ja tiedottaminen
Rakennetyyppi: | Opintojakso |
Koodi: | KH18CKTT02 |
Tyyppi: | Valinnainen |
---|
Taso: | AMK |
Laajuus: | 3.0 op |
Vastuuopettaja: | Mäkinen-Laitila, Sari |
---|
Opettajatiimi: | Ikola, Johanna |
Opetuskieli: | Suomi |
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa tehdä tapahtumalle markkinointi- ja tiedotussuunnitelman. Hän osaa kirjoittaa tiedotteita ja markkinoinnillisia tekstejä tapahtumalle. Opiskelija ymmärtää markkinoinnin ja tiedottamisen roolin ja merkityksen tapahtumassa. Hän osaa markkinoinnin perusperiaatteet ja markkinointiviestinnän keinot tapahtumatuotannon näkökulmasta. Opiskelija ymmärtää tiedottamisen (sisäinen ja ulkoinen) perusperiaatteet tapahtumatuotannon näkökulmasta.
Opiskelijan työmäärä
Työmäärä yhteensä 78 h
- mistä lähiopetusta n. 20 h
- mistä itsenäistä työskentelyä n. 58 h
Edeltävät opinnot / Suositellut valinnaiset opinnot
KH18CKTT01 Tapahtumatuotannon perusteet, 7 op.
Sisältö
Kurssilla tutustutaan tapahtumatuotannon osa-alueista markkinointiin ja tiedottamiseen sekä niiden rooliin tapahtuman onnistumisen kannalta. Kurssilla tehdään joko toteutettavalle tai kuvitteelliselle tapahtumalle markkinointi- ja tiedotussuunnnitelma sekä tehdään erikseen sovittavia pienimuotoisia harjoitustöitä (esim. tiedote, markkinointikirje, markkinoinnin pääviestit)
Opiskelumateriaali
Ilmoitetaan opintojakson alkaessa.
Opetusmuoto / Opetusmenetelmät
Luennot, harjoitukset ja itsenäinen työskentely.
Arviointikriteerit
Kiitettävä (5)
Opiskelija hallitsee osaamistavoitteiden mukaiset tiedot taidot ja asenteet erinomaisesti.
Hyvä (3-4)
Opiskelija hallitsee osaamistavoitteiden mukaiset tiedot taidot ja asenteet hyvin.
Tyydyttävä (1-2)
Opiskelija hallitsee tyydyttävästi osaamistavoitteiden mukaiset tiedot taidot ja asenteet.
(Arviointi painottuu menetelmissä mainitulla tavalla)
Arviointimenetelmät
-opettajan arviointi
-itsearviointi
-vertaisarviointi
- hyväksytyt harjoitukset ja markkinointi/tiedotussuunnitelma
Harjoittelu
Opintojaksoon ei kuulu harjoittelua.
Takaisin