Markkinointi
Rakennetyyppi: | Opintojakso |
Koodi: | KI15BRPJ001 |
Taso: | AMK |
Laajuus: | 4.0 op |
Vastuuopettaja: | Nuotio, Liisa |
---|
Opettajatiimi: | Ojala, Elina (Lehtori) |
Opetuskieli: | Suomi |
Opinnon toteutukset, suunniteltu opiskeluvuosi ja lukukausi
Opetussuunnitelma   | Lukukausi   | Laajuus   | Kauden alkupvm.   | Kauden loppupvm. |
PALVELUJ-2013   |
2-K   |
4.0   |
2015-01-02   |
2015-07-31   |
Osaamistavoitteet
Opiskelija perehtyy markkinoinnin ja asiakaspalvelun merkitykseen sekä markkinoinnin suunnitelmallisuuteen palveluyrityksessä. Hän oppii markkinoinnin peruskäsitteet ja niiden merkitykset organisaatiolle. Lisäksi hän oppii markkinointisuunnitelmallisuuden ja markkinointiviestinnän perusteet.
Opiskelijan työmäärä
Ilmoitetaan opintojakson alussa.
Edeltävät opinnot / Suositellut valinnaiset opinnot
Edeltäviä opintoja ei tarvita.
Sisältö
- markkinoinnin merkitys palvelualalla
- markkinoinnin peruskäsitteet
- suunnitelmallisuuden merkitys ja markkinointisuunnitelman laadinta
Opiskelumateriaali
- - Bergström, S. ja Leppänen, A. 2009. Yrityksen asiakasmarkkinointi. Helsinki. Edita.
Saatavuus: https://plari.amkit.fi/vwebv/holdingsInfo?searchId=1453&recCount=25&recPointer=0&bibId=87365
- Muu opettajan osoittama materiaali
Opetusmuoto / Opetusmenetelmät
Luennot, markkinointisuunnitelma, verkko-opiskelu, tentti ja harjoitusprojekti
Arviointikriteerit
Ilmoitetaan opintojakson alussa.
Arviointimenetelmät
Aktiivinen osallistuminen, markkinointisuunnitelma, tentti ja harjoitusprojekti
Takaisin