Asiakaskontaktoinnin projekti
Rakennetyyppi: | Opintojakso |
Koodi: | KD07BMMA227 |
Taso: | AMK |
Laajuus: | 3.0 op |
Vastuuopettaja: | Viljamaa, Anmari |
---|
Opetuskieli: | Suomi |
Opinnon toteutukset, suunniteltu opiskeluvuosi ja lukukausi
Opetussuunnitelma   | Lukukausi   | Laajuus   | Kauden alkupvm.   | Kauden loppupvm. |
LITAKO-2014   |
2-K   |
3.0   |
2016-01-01   |
2016-07-31   |
Osaamistavoitteet
Opiskelija omaa valmiudet pienimuotoisen kontaktoivan myynnin projektin suunnitteluun ja toteuttamiseen todelliselle toimeksiantajalle. Opiskelija osaa toimia vastuullisesti projektiryhmässä.
Opiskelijan työmäärä
Työmäärä yhteensä: noin 80 h
- mistä kontaktiopiskelua: 10 h
- mistä itsenäistä opiskelua: 70 h
Edeltävät opinnot / Suositellut valinnaiset opinnot
Markkinoinnin opinnot virtuaaliyritystoiminnassa, Asiakaspalvelu
Sisältö
Toteutetaan ohjatusti kontaktointi- ja myyntiprojekti toimeksiantajalle.
Opiskelumateriaali
Projektin edellyttämät aineistot.
Opetusmuoto / Opetusmenetelmät
Projektioppiminen.
Arviointikriteerit
Kiitettävä (5): Opiskelija on suorittanut projektin kiitettävästi ja on osallistunut aktiivisesti ja rakentavasti opintojaksoon.
Hyvä (4-3): Opiskelija on suorittanut projektin hyvin ja on osallistunut aktiivisesti opintojaksoon.
Tyydyttävä (2-1): Opiskelija on suorittanut projektin tyydyttävästi ja on osallistunut opintojaksoon.
Arviointimenetelmät
Raportointi 70 %, toimeksiantajan arvio 30 %, itsearviointi hyväksytty/hylätty
Harjoittelu
Ei harjoittelua.
Takaisin