Brändisuunnittelu
Rakennetyyppi: | Opintojakso |
Koodi: | KH14BAGR47 |
Tyyppi: | Pakollinen |
---|
Taso: | AMK |
Laajuus: | 4.0 op |
Vastuuopettaja: | Savola, Esa |
---|
Opettajatiimi: | Haarala, Juhani |
Opetuskieli: | Suomi |
Osaamistavoitteet
Kurssin pohjalta opiskelija voi omaksua brändikonseptien suunnittelun ja toteutuksen käytäntöjä. Opiskelija oppii määrittämään, suunnittelemaan, aikatauluttamaan ja toteuttamaan bändikonseptin ryhmätyönä.
Opiskelijan työmäärä
- luennot 24 h, ohjatut harjoitukset 48 h, itsenäinen opiskelu 32 h
Edeltävät opinnot / Suositellut valinnaiset opinnot
Edeltäviä opintoja ei tarvita.
Sisältö
Opinnoissa keskitytään tuotemielikuvamuotoilun strategisiin lähtökohtiin historiallisessa ja käytännöllisessä viitekehyksessä sekä toteutetaan kaupalliseen, aatteelliseen tai poliittiseen toimeksantoon pohjautuva tulevaisuusorientoitunut brändikonsepti. Oppimiskokonaisuudet muodostuvat luennoin ja työpajoin tuetuista harjoituksista.
Opiskelumateriaali
Ilmoitetaan opintojakson alussa
Opetusmuoto / Opetusmenetelmät
- opetusmenetelmien kuvaus (esim. luennot, ryhmätyöt, tehtävät, harjoitukset, itsenäinen opiskelu jne.)
Arviointikriteerit
Arviointikriteerit ilmoitetaan opintojakson alussa.
Arviointimenetelmät
Ilmoitetaan opintojakson alussa.
Takaisin