Brändisuunnittelu

Rakennetyyppi: Opintojakso
Koodi: KH14BAGR47
Tyyppi: Pakollinen
Taso: AMK
Laajuus: 4.0 op
Vastuuopettaja: Savola, Esa
Opettajatiimi: Haarala, Juhani
Opetuskieli: Suomi

Osaamistavoitteet

Kurssin pohjalta opiskelija voi omaksua brändikonseptien suunnittelun ja toteutuksen käytäntöjä. Opiskelija oppii määrittämään, suunnittelemaan, aikatauluttamaan ja toteuttamaan bändikonseptin ryhmätyönä.

Opiskelijan työmäärä

- luennot 24 h, ohjatut harjoitukset 48 h, itsenäinen opiskelu 32 h

Edeltävät opinnot / Suositellut valinnaiset opinnot

Edeltäviä opintoja ei tarvita.

Sisältö

Opinnoissa keskitytään tuotemielikuvamuotoilun strategisiin lähtökohtiin historiallisessa ja käytännöllisessä viitekehyksessä sekä toteutetaan kaupalliseen, aatteelliseen tai poliittiseen toimeksantoon pohjautuva tulevaisuusorientoitunut brändikonsepti. Oppimiskokonaisuudet muodostuvat luennoin ja työpajoin tuetuista harjoituksista.

Opiskelumateriaali

Ilmoitetaan opintojakson alussa

Opetusmuoto / Opetusmenetelmät

- opetusmenetelmien kuvaus (esim. luennot, ryhmätyöt, tehtävät, harjoitukset, itsenäinen opiskelu jne.)

Arviointikriteerit

Arviointikriteerit ilmoitetaan opintojakson alussa.

Arviointimenetelmät

Ilmoitetaan opintojakson alussa.

Takaisin