Ruokaketjun kehittäminen asiakasnäkökulmasta
Rakennetyyppi: | Opintojakso |
Koodi: | KA33C40 |
Tyyppi: | Valinnainen |
---|
Taso: | Ylempi AMK |
Laajuus: | 5.0 op |
Vastuuopettaja: | Pitkäkoski, Tuija |
---|
Opetuskieli: | Suomi |
Opinnon toteutukset, suunniteltu opiskeluvuosi ja lukukausi
Opetussuunnitelma   | Lukukausi   | Laajuus   | Kauden alkupvm.   | Kauden loppupvm. |
RUOKAPAL-2015   |
1-S   |
5.0   |
2015-08-01   |
2015-12-31   |
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa erottaa erilaiset asiakkaat ja kehittää asiakkaiden ostokäyttäytymisen tuntemustaan. Opiskelija osaa analysoida asiakkaiden ostokäyttäytymisen ilmentymiä ja niihin vaikuttavia tekijöitä. Opiskelija ymmärtää kuinka asiakasarvo rakentuu ruokaketjun asiakassuhteissa ja osaa kehittää yrityksen ja asiakkaan yhteistoimintaa sekä ostokäyttäytymiseen vaikuttavia toimenpiteitä. Opiskelija ymmärtää hyvien suhteiden merkityksen asiakassuhteisiin ja asiakkaan sitoutumiseen. Opiskelija ymmärtää asiakassuhteiden hallinnan ja asiakaskokemuksen johtamisen käsitteet ruokaketjun sisällä B to B –markkinoinnissa ja kuluttajamarkkinoinnissa.
Opiskelijan työmäärä
Työmäärä yhteensä: 135 h
- mistä työjärjestyksessä olevaa opiskelua: 32 h
- mistä itsenäistä opiskelua: 103 h
Edeltävät opinnot / Suositellut valinnaiset opinnot
Edeltäviä opintoja ei tarvita
Sisältö
-Asiakaskeskeisyys ja arvon luominen ruokaketjussa
-Kuluttajan ja organisaation ostokäyttäytyminen ruokaketjussa
-Asiakassuhteiden ja asiakaskokemuksen johtaminen ruokaketjussa
Opiskelumateriaali
Ilmoitetaan opintojakson alussa
Opetusmuoto / Opetusmenetelmät
Luennot, harjoitukset ja itsenäinen työskentely
Arviointikriteerit
Ilmoitetaan opintojakson alussa
Arviointimenetelmät
Arvioinnissa huomioidaan työskentelymenetelmät, ongelmanratkaisukyky ja kyky soveltaa opittua tietoa työelämän käytänteiden kehittämiseksi.
Harjoittelu
Ei harjoittelua
Takaisin