Markkinointiviestinnän suunnitelma
Rakennetyyppi: | Opintojakso |
Koodi: | KD07BMMA213 |
Tyyppi: | Valinnainen |
---|
Taso: | AMK |
Laajuus: | 3.0 op |
Vastuuopettaja: | Viljamaa, Anmari |
---|
Opetuskieli: | Suomi |
Opinnon toteutukset, suunniteltu opiskeluvuosi ja lukukausi
Opetussuunnitelma   | Lukukausi   | Laajuus   | Kauden alkupvm.   | Kauden loppupvm. |
LITAKO-2013   |
3-K   |
3.0   |
2016-01-01   |
2016-07-31   |
LITAKO-2014   |
3-K   |
3.0   |
2017-01-01   |
2017-07-31   |
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa suunnitella ja arvioida tavoitteellista markkinointiviestintää sekä strategisella että operatiivisella tasolla. Opiskelija osaa laatia integroidun markkinointiviestinnän suunnitelman. Opiskelija osaa analysoida, suunnitella ja kehittää yrityksen markkinointiviestinnän toimenpiteitä yrityksen strategisten tavoitteiden mukaisesti. Opiskelija osaa arvioida omaa markkinointiviestinnän osaamistaan
Opiskelijan työmäärä
Työmäärä yhteensä 80 h, josta
- kontaktitunteja 24 h
- itsenäistä työskentelyä 56 h
Edeltävät opinnot / Suositellut valinnaiset opinnot
Markkinoinnin opinnot virtuaaliyritystoiminnassa, Mainonta, PR ja myynninedistäminen.
Sisältö
- markkinointiviestinnän tavoitteet ja suunnittelu
- integroitu markkinointiviestintä
- markkinointiviestinnän toteuttaminen ja arviointi
- mainostoimistojen ja muiden alihankkijoiden rooli
Opiskelumateriaali
Ilmoitetaan opintojakson alussa.
Opetusmuoto / Opetusmenetelmät
Luennot, harjoitukset.
Arviointikriteerit
Kiitettävä (5)
Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät kiitettävästi ja on osallistunut aktiivisesti ja rakentavasti opintojaksoon. Opiskelija osaa suunnitella ja arvioida tavoitteellista markkinointiviestintää sekä strategisella että operatiivisella tasolla erinomaisesti. Opiskelija osaa laatia integroidun markkinointiviestinnän suunnitelman. Opiskelija osaa analysoida, suunnitella ja kehittää yrityksen markkinointiviestinnän toimenpiteitä yrityksen strategisten tavoitteiden mukaisesti. Opiskelija osaa arvioida omaa markkinointiviestinnän osaamistaan kriittisesti ja kehityshakuisesti.
Hyvä (4-3)
Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät hyvin ja osallistunut aktiivisesti opintojaksoon. Opiskelija osaa suunnitella ja arvioida tavoitteellista markkinointiviestintää sekä strategisella että operatiivisella tasolla hyvin. Opiskelija osaa laatia integroidun markkinointiviestinnän suunnitelman. Opiskelija osaa analysoida, suunnitella ja kehittää yrityksen markkinointiviestinnän toimenpiteitä yrityksen strategisten tavoitteiden mukaisesti. Opiskelija osaa arvioida omaa markkinointiviestinnän osaamistaan.
Tyydyttävä (2-1)
Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät. Opiskelija osaa suunnitella ja arvioida tavoitteellista markkinointiviestintää sekä strategisella että operatiivisella tasolla. Opiskelija osaa laatia integroidun markkinointiviestinnän suunnitelman. Opiskelija osaa analysoida, suunnitella ja kehittää yrityksen markkinointiviestinnän toimenpiteitä yrityksen strategisten tavoitteiden mukaisesti. Opiskelija osaa arvioida omaa markkinointiviestinnän osaamistaan.
Arviointimenetelmät
Harjoitukset.
Harjoittelu
Ei harjoittelua.
Takaisin