Markkinoinnin perusteet
Rakennetyyppi: | Opintojakso |
Koodi: | KA01BYRLI01 |
Taso: | AMK |
Laajuus: | 3.0 op |
Vastuuopettaja: | Tiainen, Juha |
---|
Opettajatiimi: | Katila, Anu (Ilmajoki) |
Opetuskieli: | Suomi |
Osaamistavoitteet
Opiskelija ymmärtää ja sisäistää kokonaisvaltaisen markkinointiajattelun, tuntee markkinoinnin peruskäsitteitä ja kilpailukeinoja.
Opiskelijan työmäärä
Ilmoitetaan opintojakson alussa.
Edeltävät opinnot / Suositellut valinnaiset opinnot
Edeltäviä opintoja ei tarvita.
Sisältö
Markkinoinnin merkitys ja tehtävät, markkinointiajattelu, markkinoinnin kilpailukeinot
Opiskelumateriaali
Opettajan määräämä kirjallisuus.
Opetusmuoto / Opetusmenetelmät
Luennot, oppimistehtävät, itsenäinen opiskelu
Arviointikriteerit
Taso 5: Harjoitustyössä tulee esiin markkinoinnin teoriaa, jota sovelletaan esimerkkiyritykseen. Opiskelija esittää ja hallitsee markkinointiympäristön analysoinnin, markkinointimixin (4 P) ja osoittaa markkinoinnillista ajattelutapaa tehtävässään. Tehtävässä noudatetaan SeAMKin kirjallista ohjetta ulkoasun ja lähteiden merkinnän osalta.
Taso 3.Harjoitustyössä opiskelija esittää markkinoinnin teorian pääpiirteittäin ja soveltaa sitä yritysesimerkkiinsä. Tehtävässä noudatetaan pääosin SeAMKin ohjetta ulkoasun ja lähteiden merkintöjen osalta.
Taso 1. Harjoitustyössä esitetään niukasti markkinoinnin teoriaa, mutta sitä kuitenkin tuodaan esiin esimerkkien kautta. SeAMKin mukaisessa ulkoasussa ja lähdeviittauksissa on puutteita.
Arviointimenetelmät
Tentti ja/tai harjoitus-/oppimistehtävien hyväksyttävä suorittaminen. Aktiivinen osallistuminen lähiopetukseen.
Harjoittelu
None
Takaisin