Tapahtuman tiedottaminen ja markkinointi

Rakennetyyppi: Opintojakso
Koodi: KH13PTATU04
Tyyppi: Pakollinen
Taso: AMK
Laajuus: 3.0 op
Vastuuopettaja: Leikkari, Esa
Opettajatiimi: Kareinen, Jussi
Opetuskieli: Suomi

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa syventää markkinoinnin osaamistaan ja ymmärtää markkinoinnin asiakaslähtöisenä tapana toteuttaa kulttuuriyrityksen liikeidea. Opiskelija hahmottaa markkinoinnin mahdollisuudet kulttuurialalla ja erityisesti kulttuurialan yrityksissä tai yhteisöissä

Opiskelijan työmäärä

opiskelijan työmäärä 78 h

Edeltävät opinnot / Suositellut valinnaiset opinnot

Edeltäviä opintoja ei tarvita.

Sisältö

Markkinoiden segmentointi ja asemointi, markkinointistrategiat ja niiden suunnittelu, mielikuvamarkkinointi. Luovan tuotteen markkinointi

Opiskelumateriaali

Opettajan jakama materiaali-
muu opiskelumateriaali ilmoitetaan opintojakson alkaessa

Opetusmuoto / Opetusmenetelmät

Luento-opetus, ryhmäkeskustelut,
harjoitukset,
itsenäinen opiskelu

Arviointikriteerit

5 Opiskelija hallitsee osaamistavoitteiden mukaiset tiedot taidot ja asenteet erinomaisesti.
3 Opiskelija hallitsee osaamistavoitteiden mukaiset tiedot taidot ja asenteet hyvin.
1 Opiskelija hallitsee tyydyttävästi osaamistavoitteiden mukaiset tiedot taidot ja asenteet.
(Arviointi painottuu menetelmissä mainitulla tavalla)

Arviointimenetelmät

aktiivinen osallistuminen 20 %;
kirjalliset tehtävät 30 %;
tentti 50 %

Takaisin