Markkinoinnin suunnittelu ja johtaminen

Rakennetyyppi: Opintokokonaisuus
Koodi: MARKSUUN
Tyyppi: Valinnainen
Taso: AMK
Laajuus: 15.0 op
Vastuuopettaja: Laine, Päivö
Opettajatiimi: Anttila, Terhi ; Mutka-Vierula, Kristiina ; Salonen, Marja
Opetuskieli: Suomi

Osaamistavoitteet

: Opiskelija osaa ehdottaa ja analysoida erilaisia toimenpiteitä eri elinkaaren vaiheissa olevien asiakassuhteiden johtamiseksi. Opiskelija pystyy sekä strategisiin että operatiivisiin ratkaisuihin em. tilanteessa. Opiskelija osaa laatia yrityksen markkinointisuunnitelman ja hyödyntää sitä yrityksen markkinointitoiminnan kehittämiseen. Opiskelija osaa analysoida, suunnitella. luoda, kehittää ja ylläpitää brändejä sekä toimia innovatiivisesti ja luovasti brändin rakentamiseen ja kehittämiseen liittyvissä tehtävissä. Lisäksi opiskelija osaa hyödyntää taloudellista informaatiota ja noudattaa oikeudellisia normeja markkinointipäätöksiä tehdessään.

Takaisin