Markkinointi kansainvälistyvässä ympäristössä
Rakennetyyppi: | Opintojakso |
Koodi: | KD07BMMA112 |
Tyyppi: | Valinnainen |
---|
Taso: | AMK |
Laajuus: | 2.0 op |
Vastuuopettaja: | Mutka-Vierula, Kristiina |
---|
Opettajatiimi: | Mutka-Vierula, Kristiina |
Opetuskieli: | Suomi |
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa analysoida markkinoiden ja kulttuurien erityispiirteitä. Hän osaa soveltaa markkinointipäätöksiä suunnitellulle markkina-alueelle.
Opiskelijan työmäärä
- luennot 24 tuntia
- itsenäinen työskentely 30 tuntia
Edeltävät opinnot / Suositellut valinnaiset opinnot
- Liiketoimintaosaamisen perusteet
Sisältö
- Kansainvälisen liiketoiminnan kulttuurinen ympäristö
- markkinoinnin strategiat ja liiketoimintaoperaatiot kansainvälisessä ympäristössä
- markkinoinnin johtaminen kansainvälisessä toimintaympäristössä (kilpailukeinot)
Opiskelumateriaali
- Vahvaselkä Irma, 2009. Kansainvälinen liiketoiminta ja markkinointi.
- Luennoitsijan materiaali
Opetusmuoto / Opetusmenetelmät
- luennot
- itsenäinen työskentely
Arviointikriteerit
Arviointikriteerit
Kiitettävä (5): Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät/osiot kiitettävästi ja on osallistunut aktiivisesti ja rakentavasti opintojaksoon. Opiskelija osaa analysoida markkinoiden ja kulttuurien erityispiirteitä. Hän osaa soveltaa markkinointipäätöksiä suunnitellulle markkina-alueelle.
Hyvä (4-3): Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät/osiot hyvin ja osallistunut aktiivisesti opintojaksoon. Opiskelija osaa tunnistaa ja analysoida markkinoiden ja kulttuurien erityispiirteitä. Hän osaa hyvin soveltaa markkinointipäätöksiä suunnitellulle markkina-alueelle.
Tyydyttävä (2-1): Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät/osiot. Opiskelija osaa tunnistaa markkinoiden ja kulttuurien erityispiirteitä. Hän osaa tyydyttävästi soveltaa markkinointipäätöksiä suunnitellulle markkina-alueelle.
Arviointimenetelmät
- tentti 50 %
- harjoitustyö 50 %
- aktiivinen osallistuminen luennoilla
Harjoittelu
Opintojaksoon ei sisälly työharjoittelua.
Takaisin