Markkinointi kansainvälistyvässä ympäristössä

Rakennetyyppi: Opintojakso
Koodi: KD07BMMA112
Tyyppi: Valinnainen
Taso: AMK
Laajuus: 2.0 op
Vastuuopettaja: Mutka-Vierula, Kristiina
Opettajatiimi: Mutka-Vierula, Kristiina
Opetuskieli: Suomi

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa analysoida markkinoiden ja kulttuurien erityispiirteitä. Hän osaa soveltaa markkinointipäätöksiä suunnitellulle markkina-alueelle.

Opiskelijan työmäärä

- luennot 24 tuntia
- itsenäinen työskentely 30 tuntia

Edeltävät opinnot / Suositellut valinnaiset opinnot

- Liiketoimintaosaamisen perusteet

Sisältö

- Kansainvälisen liiketoiminnan kulttuurinen ympäristö
- markkinoinnin strategiat ja liiketoimintaoperaatiot kansainvälisessä ympäristössä
- markkinoinnin johtaminen kansainvälisessä toimintaympäristössä (kilpailukeinot)

Opiskelumateriaali

- Vahvaselkä Irma, 2009. Kansainvälinen liiketoiminta ja markkinointi.
- Luennoitsijan materiaali

Opetusmuoto / Opetusmenetelmät

- luennot
- itsenäinen työskentely

Arviointikriteerit

Arviointikriteerit
Kiitettävä (5): Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät/osiot kiitettävästi ja on osallistunut aktiivisesti ja rakentavasti opintojaksoon. Opiskelija osaa analysoida markkinoiden ja kulttuurien erityispiirteitä. Hän osaa soveltaa markkinointipäätöksiä suunnitellulle markkina-alueelle.


Hyvä (4-3): Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät/osiot hyvin ja osallistunut aktiivisesti opintojaksoon. Opiskelija osaa tunnistaa ja analysoida markkinoiden ja kulttuurien erityispiirteitä. Hän osaa hyvin soveltaa markkinointipäätöksiä suunnitellulle markkina-alueelle.


Tyydyttävä (2-1): Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät/osiot. Opiskelija osaa tunnistaa markkinoiden ja kulttuurien erityispiirteitä. Hän osaa tyydyttävästi soveltaa markkinointipäätöksiä suunnitellulle markkina-alueelle.

Arviointimenetelmät

- tentti 50 %
- harjoitustyö 50 %
- aktiivinen osallistuminen luennoilla

Harjoittelu

Opintojaksoon ei sisälly työharjoittelua.

Takaisin