Ohjelmoinnin perusteet 2
Rakennetyyppi: | Opintojakso |
Koodi: | KL25AB10451 |
Taso: | AMK |
Laajuus: | 3.0 op |
Vastuuopettaja: | Niemelä, Hilkka |
---|
Opetuskieli: | Suomi |
Opinnon toteutukset, suunniteltu opiskeluvuosi ja lukukausi
Opetussuunnitelma   | Lukukausi   | Laajuus   | Kauden alkupvm.   | Kauden loppupvm. |
AUTE-2013KAUT   |
2-S   |
3.0   |
2014-09-01   |
2014-12-31   |
AUTE-2013SAUT   |
2-S   |
3.0   |
2014-09-01   |
2014-12-31   |
TITE-2013   |
1-K   |
3.0   |
2014-01-02   |
2014-07-31   |
AUTE-2014KAUT   |
2-S   |
3.0   |
2015-08-01   |
2015-12-31   |
AUTE-2014SAUT   |
2-S   |
3.0   |
2015-08-01   |
2015-12-31   |
TITE-2014   |
1-K   |
3.0   |
2015-01-02   |
2015-07-31   |
AUTE-2015KAUT   |
2-S   |
3.0   |
2016-08-01   |
2016-12-31   |
AUTE-2015SAUT   |
2-S   |
3.0   |
2016-08-01   |
2016-12-31   |
TITE-2015   |
1-K   |
3.0   |
2016-01-01   |
2016-07-31   |
Osaamistavoitteet
Tavoitteena on ohjelmoinnin perusrakenteiden hallinnan syventäminen sekä graafisen käyttöliittymän peruskomponenttien käytön tekniikan omaksuminen. Kurssin jälkeen opiskelija osaa ohjelmoida pienehkön graafisella käyttöliittymällä varustetun sovelluksen.
Opiskelijan työmäärä
Työmäärä yhteensä: 80 h
- mistä työjärjestyksessä olevaa opiskelua: 40 h
- mistä itsenäistä opiskelua: 40 h
Edeltävät opinnot / Suositellut valinnaiset opinnot
Edeltäviä opintoja ei tarvita.
Sisältö
Käyttöliittymäkomponentit, layoutit ja tapahtumien liittäminen komponentteihin. Olioiden käyttö.
Opiskelumateriaali
Luentomoniste ja .NET-kirjasto
Opetusmuoto / Opetusmenetelmät
Luennot ja harjoitukset.
Arviointikriteerit
Kiitettävä (5): Opiskelija osaa soveltaa monipuolisesti erilaisia käyttöliittymäkomponentteja omassa harjoitustyössään.
Hyvä (3-4); Opiskelija osaa soveltaa keskeisimpiä käyttöliittymäkomponentteja harjoitustyössään.
Tyydyttävä (1-2): Opiskelija osaa ohjelmoida graafisen käyttöliittymän.
Arviointimenetelmät
Arviointi perustuu tehtyihin harjoituksiin ja tenttiin.
Harjoittelu
None
Takaisin