Markkinointi 5: Asiakasarvon luominen
Rakennetyyppi: | Opintokokonaisuus |
Koodi: | LTVAKMA5 |
Tyyppi: | Valinnainen |
---|
Taso: | AMK |
Laajuus: | 10.0 op |
Vastuuopettaja: | Viljamaa, Anmari |
---|
Opetuskieli: | Suomi |
Osaamistavoitteet
Yrityksen menestyminen riippuu sen kyvystä tuottaa asiakkailleen sellaista arvoa, joka ylittää asiakkuudesta koituvat rahalliset ja muut kustannukset. Jotta yritys menestyisi myös pitkällä tähtäimellä muuttuvassa maailmassa, on sen kyettävä uudistamaan tarjoomaansa jotta kilpailukyky säilyisi. Opintokokonaisuuden tavoitteena on antaa opiskelijalle työkaluja 1) tunnistaa asiakasarvon parantamisen kannalta keskeiset kehittämisen kohteet yrityksen tarjoomassa sekä 2) suunnitella ja toteuttaa niiden kehittämistä.
Takaisin