Opiskelija: syventää tietojaan ja taitojaan terveen lapsen psykomotorisen kehityksen havainnoinnissa ja analysoinnissa; harjaantuu lapsen ja nuoren liikkumis- ja toimintakyvyn häiriöiden määrittelemisessä ja perehtyy ja harjaantuu suunnittelemaan ja käyttämään erilaisia fysioterapian keinoja lasten ja nuorten toimintakyvyn ylläpitämisessä ja edistämisessä sekä kriittisesti arvioimaan omaa toimintaansa.
Opiskelijan työmäärä
Ilmoitetaan opintojakson alussa.
Edeltävät opinnot / Suositellut valinnaiset opinnot
Edeltäviä opintoja ei tarvita.
Sisältö
Kehittyy yhteistyö- ja vuorovaikutustaidoissaan kanssakäymisessä lapsen / nuoren, lapsen vanhempien ja muun henkilökunnan kanssa; käyttää eri tiedonhankintamenetelmiä ottaessaan aktiivisesti selvää erilaisista hänelle vieraista asioista
Arviointikriteerit ilmoitetaan opintojakson alussa.
Arviointimenetelmät
Arviointi koostuu seuraavista osioista: Teemoitettu oppimispäiväkirja, joka toimii osana portfoliota; Kirjallisia tehtäviä liittyen tavoitteiden toteutumiseen; Käytännön ohjaajan ja opettajan antama palaute; Kokoava ryhmäkeskustelu jakson lopussa oppimispäiväkirjojen teemoista
Harjoittelu
Harjoittelu eri sosiaali- ja terveysalan organisaatioissa