Henkilökohtainen myyntityö
Rakennetyyppi: | Opintojakso |
Koodi: | KD07BMMA205 |
Tyyppi: | Valinnainen |
---|
Taso: | AMK |
Laajuus: | 3.0 op |
Vastuuopettaja: | Viljamaa, Anmari |
---|
Opetuskieli: | Suomi |
Opinnon toteutukset, suunniteltu opiskeluvuosi ja lukukausi
Opetussuunnitelma   | Lukukausi   | Laajuus   | Kauden alkupvm.   | Kauden loppupvm. |
LITAKO-2013   |
2-K   |
3.0   |
2015-01-02   |
2015-07-31   |
LITAKO-2014   |
2-K   |
3.0   |
2016-01-01   |
2016-07-31   |
PK-2014   |
2-K   |
3.0   |
2017-01-01   |
2017-07-31   |
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa kuvata myyntityön roolia markkinointiviestinnän kokonaisuudessa. Hän hallitsee myyntityön perusteet. Opiskelija osaa arvioida myyntitilanteita ja omia vahvuuksiaan ja kehittymistarpeitaan myyjänä.
Opiskelijan työmäärä
Työmäärä yhteensä: noin 80 h
- mistä työjärjestyksessä olevaa opiskelua: 30 h
- mistä itsenäistä opiskelua: 50 h
Edeltävät opinnot / Suositellut valinnaiset opinnot
Markkinoinnin opinnot virtuaaliyritystoiminnassa, Asiakaspalvelu.
Sisältö
- myyntityön perusteet, myyntityön rooli markkinointiviestinnässä
- myyntiprosessin vaiheet
- hyvän myyjän ominaisuudet ja käytännöt
Opiskelumateriaali
Ilmoitetaan opintojakson alussa.
Opetusmuoto / Opetusmenetelmät
Luennot ja harjoitukset.
Arviointikriteerit
Kiitettävä (5): Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät kiitettävästi ja on osallistunut aktiivisesti ja rakentavasti opintojaksoon. Opiskelija osaa kuvata myyntityön roolia markkinointiviestinnän kokonaisuudessa. Hän hallitsee erinomaisesti myyntityön perusteet. Opiskelija osaa arvioida myyntitilanteita ja omia vahvuuksiaan ja kehittymistarpeitaan myyjänä.
Hyvä (4-3): Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät hyvin ja on osallistunut aktiivisesti opintojaksoon. Opiskelija osaa kuvata myyntityön roolia markkinointiviestinnän kokonaisuudessa. Hän hallitsee hyvin myyntityön perusteet. Opiskelija osaa arvioida myyntitilanteita ja omia vahvuuksiaan ja kehittymistarpeitaan myyjänä.
Tyydyttävä (2-1): Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät ja on osallistunut opintojaksoon. Opiskelija osaa kuvata myyntityön roolia markkinointiviestinnän kokonaisuudessa. Hän hallitsee myyntityön perusteet. Opiskelija osaa arvioida myyntitilanteita ja omia vahvuuksiaan ja kehittymistarpeitaan myyjänä.
Arviointimenetelmät
Harjoitukset 70 %, oppimispäiväkirja 30 %.
Harjoittelu
Ei harjoittelua.
Takaisin