<< Palaa edelliselle sivulleAsiakkuuksien johtaminen, 5 op
Aika
01.08.2017 - 30.07.2018
Ilmoittautumisaika
28.12.2017 - 26.01.2018
Opintojaksototeutuksen koodi
KD00BE12-3001
Tutkinto-ohjelma
Insinööri (ylempi AMK), Teknologiaosaamisen johtaminen
Tradenomi (ylempi AMK), Liiketoimintaosaaminen
Sosiaali- ja terveysala ylempi AMK, Sosiaaliala
Hinta
50 €
Opetusmuoto
lähiopetus
Opetuskieli
suomi
Opintojakson järjestävä toimipiste
SeAMK Liiketoiminta ja kulttuuri, Seinäjoki
Sisältö
Suhdemarkkinoinnin käsitettä käydään läpi lähiopintojaksoilla. Sen soveltamista käytäntöön, erityisesti CRM:n näkökulmasta, harjoitellaan oman yrityksen / yhteisön ja casejen näkökulmasta. Käytännön CRM-järjestelmän ominaisuuksiin ja mahdollisuuksiin tutustutaan myös kurssin aikana. Kurssiin kuuluu harjoitustyö CRM:n soveltamisesta oman yrityksen / yhteisön toimintaan.
Tavoitteet
Opiskelija ymmärtää suhdemarkkinoinnin merkityksen pitkän aikavälin asiakassuhteisiin pohjautuvassa liiketoiminnassa. Opiskelija ymmärtää asiakassuhteen hallinnan käsitteen ja soveltamisen kestokulutushyödykkeiden, palveluiden ja B-to-B tuotteiden markkinoinnissa. Opiskeilja hallitsee CRM:n käsitteen sekä osaa soveltaa CRM:n mahdollisuuksia käytännön markkinoinnin johtamisen ongelmatilanteiden ja haasteiden ratkaisemiseksi. Opiskelija osaa hyödyntää CRM:ää markkinoinnin johtamisen työkaluna. Opiskelija osaa arvioida työyhteisön toimintaa sekä intressiryhmien (ensisijaisesti asiakkaat) muuttuvia tarpeita ja pystyy mukauttamaan ja kehittämään tietotekniikan järjestelmiä (CRM) johtamisen työkaluna
Edellytetty aiempi osaaminen
Edeltäviä opintoja ei tarvita.
Ilmoittaudu opintojaksolle
(avautuu uuteen ikkunaan)