<< Palaa edelliselle sivulleAsiakaspalvelu menestystekijänä, 3 op
Aika
12.09.2017 - 10.10.2017
Ilmoittautumisaika
26.05.2017 - 08.09.2017
Opintojaksototeutuksen koodi
LTYA101-3004
Tutkinto-ohjelma
Tradenomi (AMK), Liiketalous
Hinta
30 €
Opetusmuoto
lähiopetus
Opetuskieli
suomi
Opintojakson järjestävä toimipiste
SeAMK Liiketoiminta ja kulttuuri, Seinäjoki
Sisältö
- palvelutapahtuma ja sen vaiheet
- haastavat asiakastilanteet
- erilaisten asiakkaiden kohtaaminen
- palvelun laatu
- viestintä ja vuorovaikútus asiakaspalvelutilanteessa
Tavoitteet
Opiskelija osaa määritellä palvelun, sen laadun ja niiden osatekijät sekä kuvata palvelutapahtuman vaiheet. Opiskelija osaa tunnistaa palvelukuilut. Opiskelija osaa toimia asiakaspalvelijana sekä sisäisten että ulkoisten asiakkaiden kanssa ja tunnistaa vuorovaikutuksen merkityksen. Opiskelija osaa analysoida asiakkaiden ja palvelutilanteiden erilaisuutta palvelun lähtökohtana.
Opetusmenetelmät
Luennot, ryhmätyöt ja harjoitukset
Opiskelijan työmäärä
Työmäärä yhteensä: noin 80 h
- mistä työjärjestyksessä olevaa opiskelua: 10 h
- mistä itsenäistä opiskelua: 70 h
Opiskelumateriaali
Pesonen, H-L., Lehtonen, J. & Toskala, A. 2002. Asiakaspalvelu vuorovaikutuksena tai muu luennoitsijan ilmoittama materiaali.
Edellytetty aiempi osaaminen
Virtuaaliyritystoiminnan markkinoinnin opinnot.
Ilmoittaudu opintojaksolle
(avautuu uuteen ikkunaan)