<< Palaa edelliselle sivulleMarkkinoinnin suunnittelu ja johtaminen, 4 op
Aika
22.01.2018 - 09.03.2018
Ilmoittautumisaika
15.04.2017 - 31.01.2018
Opintojaksototeutuksen koodi
LTVAMA401-3003
Tutkinto-ohjelma
Tradenomi (AMK), Liiketalous
Hinta
40 €
Opetusmuoto
verkko- ja lähiopetus
Opetuskieli
suomi
Opintojakson järjestävä toimipiste
SeAMK Liiketoiminta ja kulttuuri, Seinäjoki
Sisältö
-Markkinoinnin kilpailukeinot
-Markkinoinnin suunnitteluprosessi
-Yrityksen markkinaorientaatio ja markkinointikyvykkyys
-Markkinoinnin johtamisen kokonaisuus
Tavoitteet
Opiskelija osaa tunnistaa yrityksen kokonaisvaltaisen markkinaorientaation merkityksen. Opiskelija osaa tehdä strategisia valintoja markkinoinnin johtamisessa. Opiskelija osaa suunnitella yrityksen markkinointia dynaamisessa toimintaympäristössä.
Opetusmenetelmät
luennot, harjoitukset
Opiskelijan työmäärä
Työmäärä yhteensä noin 106 h, mistä työjärjestyksessä olevaa luento-opiskelua ja workshop-työskentelyä: 22 h ja itsenäistä opiskelua: 84 h
Opiskelumateriaali
• Hooley, G., Piercy, N., Nicoulaud, B. (2007). Marketing Strategy and Competitive Positioning
• Kotler, P. & Keller, K. (2006). Marketing Management
• Trout, J. & Hafren, G. (2003). Erilaistu tai kuole. Selviytyminen tappavan kilpailun aikakautena
• Muu luennoitsijan ilmoittama materiaali
Ilmoittaudu opintojaksolle
(avautuu uuteen ikkunaan)