<< Palaa edelliselle sivulleAsiakaspalvelu, 5 op
Aika
01.01.2018 - 19.03.2018
Ilmoittautumisaika
02.12.2017 - 31.12.2017
Opintojaksototeutuksen koodi
KD18BPAM01-3002
Tutkinto-ohjelma
Tradenomi (AMK), Kirjasto- ja tietopalveluala
Hinta
50 €
Opetusmuoto
verkko- ja lähiopetus
Opetuskieli
suomi
Opintojakson järjestävä toimipiste
SeAMK Liiketoiminta ja kulttuuri, Seinäjoki
Sisältö
- palvelu
- palvelun laatu ja palvelukuilut
- palvelutapahtuma, asiakkaan kohtaaminen,
- palvelutuote
- asiakaspalvelijana toimiminen
- sisäinen asiakkuus
- palvelun normalisointi ja muut erikoistilanteet
- erilaisten asiakkaiden käsittely
- asiakaspalvelun ajankohtaiset teemat
Tavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa soveltaa asiakaspalvelun periaatteita kirjastotyössä. Hän osaa arvioida hyvän asiakaspalvelun merkityksen asiakastyytyväisyyteen vaikuttavana tekijänä. Opiskelija osaa määritellä palvelutuotteen ja sen osatekijät, kuvata palvelutapahtuman vaiheet ja tunnistaa palvelun laadun osatekijät sekä palvelukuilut. Opiskelija osaa toimia asiakaspalvelijana sekä sisäisessä että ulkoisessa asiakaspalvelussa. Opiskelija osaa tunnistaa erilaisia asiakastilanteita ja analysoida asiakkaan käyttäytymistä kirjaston asiakaspalvelun näkökulmasta. Opiskelija on tietoinen asiakaspalvelun ajankohtaisista teemoista.
Opetusmenetelmät
Luennot, harjoitukset, ryhmäesitelmät, workshopit
Opiskelijan työmäärä
Opiskelijan työmäärä yhteensä noin 133 h. Kontaktiopetusta 30 h ja itsenäistä opiskelua n. 103 h
Opiskelumateriaali
Opettajan luentomateriaali moodlessa, artikkelit
Edellytetty aiempi osaaminen
Edeltäviä opintoja ei tarvita.
Ilmoittaudu opintojaksolle
(avautuu uuteen ikkunaan)