FI EN 

 
 
<< Palaa edelliselle sivulle

Tuote-, kampanja- ja yrityskuva, 10 op

Aika


06.09.2017 - 15.12.2017

Ilmoittautumisaika


02.08.2017 - 10.09.2017

Opintojaksototeutuksen koodi


KMST3V01-3001

Tutkinto-ohjelma


Kulttuurituottaja (AMK) (KUMU)

Hinta


100 €

Opetusmuoto


verkko- ja lähiopetus

Opetuskieli


suomi

Opintojakson järjestävä toimipiste


SeAMK Liiketoiminta ja kulttuuri, Seinäjoki

Sisältö


- Tuote- ja yrityskuva 5 op
- Yrityskuvasuunnittelun ja tuotesuunnittelun perusteet
- Graafinen ja visuaalinen suunnittelu
- Tavoitemielikuvat
- Tarinallisuus

Kampanjasuunnittelu 5 op
- Kampanjasuunnittelun perusteet
- Graafinen ja visuaalinen suunnittelu
- Tavoitemielikuvat
- Tarinallisuus

Tavoitteet


- Opiskelija pystyy ottamaan huomioon ulkoisen ja sisäisen yrityskuvan määräytymisen periaatteet yrityskuvan-, kampanjan ja tuotekuvan suunnittelun lähtökohtina.
- Opiskelija osaa luoda tarinallisen ja toimivan tavoitemielikuvan lähtien tuotteen, tapahtuman, yrityksen tai yhteisön identiteetistä ja markkinatilanteesta.
- Opiskelija osaa johtaa ja hallita tavoitemielikuvan kehittämistä yrityskuvaksi, kampanjaksi tai tuotekuvaksi.
- Opiskelija osaa soveltaa muotoilujohtamisen periaatteita yrityskuvan rakentamisessa ja johtamisessa.
- Opiskelija osaa soveltaa graafisen suunnittelun taitoja ja lai-nalaisuuksia yrityskuvan-, kampanjan sekä tuotekuvan visuaalisessa suunnittelussa ja toteutuksessa.
- Opiskelija osaa ottaa huomioon yrityskuvan visuaalisen ilmeen toteutuksen taloudelliset rajoitukset sekä viestinnälliset, henkilölliset ja kulttuurilliset esteet ja haasteet.

Edellytetty aiempi osaaminen


Edeltäviä opintoja ei tarvita.



Ilmoittaudu opintojaksolle
(avautuu uuteen ikkunaan)