<< Palaa edelliselle sivulleTuote-, kampanja- ja yrityskuva, 10 op
Aika
06.09.2017 - 15.12.2017
Ilmoittautumisaika
02.08.2017 - 10.09.2017
Opintojaksototeutuksen koodi
KMST3V01-3001
Tutkinto-ohjelma
Kulttuurituottaja (AMK) (KUMU)
Hinta
100 €
Opetusmuoto
verkko- ja lähiopetus
Opetuskieli
suomi
Opintojakson järjestävä toimipiste
SeAMK Liiketoiminta ja kulttuuri, Seinäjoki
Sisältö
- Tuote- ja yrityskuva 5 op
- Yrityskuvasuunnittelun ja tuotesuunnittelun perusteet
- Graafinen ja visuaalinen suunnittelu
- Tavoitemielikuvat
- Tarinallisuus
Kampanjasuunnittelu 5 op
- Kampanjasuunnittelun perusteet
- Graafinen ja visuaalinen suunnittelu
- Tavoitemielikuvat
- Tarinallisuus
Tavoitteet
- Opiskelija pystyy ottamaan huomioon ulkoisen ja sisäisen yrityskuvan määräytymisen periaatteet yrityskuvan-, kampanjan ja tuotekuvan suunnittelun lähtökohtina.
- Opiskelija osaa luoda tarinallisen ja toimivan tavoitemielikuvan lähtien tuotteen, tapahtuman, yrityksen tai yhteisön identiteetistä ja markkinatilanteesta.
- Opiskelija osaa johtaa ja hallita tavoitemielikuvan kehittämistä yrityskuvaksi, kampanjaksi tai tuotekuvaksi.
- Opiskelija osaa soveltaa muotoilujohtamisen periaatteita yrityskuvan rakentamisessa ja johtamisessa.
- Opiskelija osaa soveltaa graafisen suunnittelun taitoja ja lai-nalaisuuksia yrityskuvan-, kampanjan sekä tuotekuvan visuaalisessa suunnittelussa ja toteutuksessa.
- Opiskelija osaa ottaa huomioon yrityskuvan visuaalisen ilmeen toteutuksen taloudelliset rajoitukset sekä viestinnälliset, henkilölliset ja kulttuurilliset esteet ja haasteet.
Edellytetty aiempi osaaminen
Edeltäviä opintoja ei tarvita.
Ilmoittaudu opintojaksolle
(avautuu uuteen ikkunaan)