<< Palaa edelliselle sivulleKirjastoalan markkinointiviestintä, 4 op
Aika
08.01.2018 - 19.03.2018
Ilmoittautumisaika
02.12.2017 - 31.12.2017
Opintojaksototeutuksen koodi
KD18BPAM03-3001
Tutkinto-ohjelma
Tradenomi (AMK), Kirjasto- ja tietopalveluala
Hinta
40 €
Opetusmuoto
verkko- ja lähiopetus
Opetuskieli
suomi
Opintojakson järjestävä toimipiste
SeAMK Liiketoiminta ja kulttuuri, Seinäjoki
Sisältö
- markkinointiviestinnän tavoitteet ja suunnittelu
- integroitu markkinointiviestintä ja markkinointiviestinnän keinot
- markkinointiviestinnän toteuttaminen ja arviointi
- markkinointiviestintään liittyvät keskeiset säännöt ja säädökset
Tavoitteet
Opiskelija osaa määritellä markkinointiviestinnän eri osa-alueet ja tunnistaa integroidun markkinointiviestinnän merkityksen kirjastojen toiminnassa. Opiskelija osaa suunnitella ja arvioida tavoitteellista markkinointiviestintää sekä strategisella että operatiivisella tasolla. Opiskelija osaa laatia integroidun markkinointiviestintäsuunnitelman. Opiskelija osaa analysoida, suunnitella ja kehittää kirjastojen markkinointiviestinnän toimenpiteitä kirjaston strategisten tavoitteiden mukaisesti. Opiskelija tuntee markkinointiviestintään liittyvän keskeisen lainsäädännön ja osaa huomioida sen markkinointiviestinnän suunnittelussa.
Opetusmenetelmät
Luennot ja harjoitukset, itsenäinen opiskelu, verkko-opiskelu
Opiskelijan työmäärä
Työmäärä yhteensä: noin 107h
- mistä työjärjestyksessä olevaa opiskelua: 28 h
- mistä itsenäistä opiskelua: 79 h
Opiskelumateriaali
Luennoitsijan ilmoittama materiaali.
Ilmoittaudu opintojaksolle
(avautuu uuteen ikkunaan)